07 марта 2015

LZ знову шукає дизайнерів!


Усім, привіт)
Прегарна новина -  LZ   набирає команду дизайнерів!!!
Як же я хочеться бути в такій гарній Дк, ще й в Українського дизанера)!

n201503

Умови участі в ДК:
Для цього необхідно:
1) Написати пост у блозі про Ваші наміри вступити до творчих лав “LZ” у якому продемонструвати 5-7 Ваших найкращих робіт
2) Обов”язково розмістити інформаційний банер у блозі (як у публікації так і на панелі (на період з 2 по 25 березня)
3) зареєструватися в InLinkz нижче до 23:55год  25.03.2015 р 
А що ж буде, якщо ви пройдете відбір?)
– забезпечення матеріалами від виробника на весь термін участі в ДК (з травня по жовтень 2015р включно) 
– 20% знижки на всі товари в магазині на період перебування в складі ДК 
– розміщення активних посилань на Ваш блог при кожній публікації Вашої роботи, а також при розміщенні Ваших робіт на сторінках LZ у соцмережах активні посилання на Ваші аккаунти 
– потрапляння ваших робіт з нашими матеріалами у ТОПи позитивно впливатиме на вашу карму та кількість наданих матеріалів для творчості (це будуть подарунки з яких не потрібно робити обов*язкових робіт, використання цих подарунків лише за вашим бажанням). Тобто, з роботами виготовленими з допомогою матеріалів “LZ” можна (варто) приймати участь у конкурсах та завданнях з інших блогів 
– робота у чудовій творчій команді від виробника та можливість долучатись до створення нових продуктів (пропозиції та побажання які беруться до уваги максимально швидко) 
– при позитивній “кармі” можливість через шість місяців продовжити участь в ДК  
І звичайно ж окрім можливостей є ще й обов”язки: 
– оптимістичні погляди та креативність; 
– вміння фотографувати плоди своєї праці; 
- дотримання термінів виконання поставлених завдань та термінів звітування про успіхи; 
– виготовлення 3-х робіт на місяць. Дві з них  мають бути з фото процесами створення роботи або з покроковим майстер-класом (або демонстрація / презентація товару). Виготовлення більшої кількості робіт позитивно впливатиме на вашу “карму” та кількість матеріалів для творчості; 
– публікуючи у власному блозі роботи виготовлені з матеріалів ТМ”Леся Згарда”, необхідно вказувати які саме матеріали було використано з активним лінком на товар у магазині (лінк на магазин); 
– просування блогу ТМ”Леся Згарда” у блогосфері та соцмережах (тих, якими активно користуєтесь) – тобто публікувати свої роботи у власному блозі після виходу завдання та Кімнати натхнення; 
– участь у блог-хопах та марафонах; 
– коментування робіт учасників, голосування за кращі роботи учасників.

Перевага надаватиметься дизайнерам у яких хороші та якісні фото робіт. 
Більше деталей – після прийняття в ДК (єдиний момент – доставка матеріалів за межі України здійснюється за рахунок дизайнера).

Про себе:

       Скажу просто - скрап в моєму серці і в моїй крові) здається, від тієї пори як я себе пам"ятаю.
З дитинства любила папір, книги, малювати. Мріяла навчитися робити блокноти.
.... а це було дитинство дівчинки-підлітка з радянського союзу... нічого подібного тоді не було... Але мрія була)))
Зараз я маю свій дизайнерський куточок, моє хоббі є додатковим гарним заробітком . Скрапом я  займаюся  професійно і у мене великі плани)
 Для мене ліпше купити нову кльову прикрасу зі скрапа, ніж нові туфлі)
...новий папір, ніж нову сукню))
Хоча я розлучена, і маю 2 дітей, але завжди знаходжу кошти, щоб навчитися на МК майстрів які подобаються. Була на МК у  Олени Моргун, Віки Fleer,  Олени Оліневич. Просто для цього я ще трошки більше працюю)
Мої улюблені стилі : Дуже рідко питання стїть - виконати роботу в конкретному стилі.  Просто виконую роботу по натхненню) Намагаюсь щоб вона бувла гармонійна і стильна вцілому)
А подобаються: грандж, стімпанк, мікс-медіа, шеббі - бумають окремі роботи дуже надихають) 
Дуже люблю: папір, чипборд, висічки, структурні пасти і спреї, металеві прикраси... Взагалі все люблю))
Розвиваю соціальні мережі: блоггер, Facebook , канал youtube , vk , Пінтерз, є магазин на skrynya

Я - публічна людина. Люблю записувати відео і проводити живі МК, брати участь у виставках.
І підхожу до підготовки і інформації яку - даю дуже відповідатльно! Працюю над іміджем і репутацією)
 Ось роботи, які вважаю найкращими:


№1 Альбом "Моя Душа"
тому що саме такий стиль я люблю)
І він не чоловічий... просто різносторонній)     Подробиці ТУТ




 Тег до цього альбому виконаний з мякої тканини і деякі елементи декору я зробила сама)
Проштампавала кусок тканини для стрічки і тонувала спреями, червону квітку.


№2 Альбом в тилі Міксед-медіа
Акрилові листи, різні структурні пасти і присипки, гліттер, алкогольні чорнила... багато чтого тут використано))



№3 Чекові книжки Бажань)  10х20 см



№4 Мініатюри я просто обожнюю!! 
Ця скрипочка заввишки 13 см)     МК з подробицями ТУТ




Виконала її для прикраси шеббі-альбому 25х25 см + ВІДЕО



  №5   Листівочки)



№6 Міні- блокнот і відео- МК по ньому


№7 Альбом Валентинка



P.S.:     і хочеться показать відео з моєю участю - програма про Скрапбукінг)) 


Усім гарного настрою і самого найкращого!)
Маю надію що мені пощастить)

1 комментарий:

  1. Олен, краса! Чудові роботи!
    Дякуємо за участь у наборі!
    Успіху!

    ОтветитьУдалить

Рада бачити ваш коментар.
Heureux de lire votre commentaire.
Glad to see your comment.